6 Eylül 2013 Cuma

Copy-Paste'ci Erdoğan



Başbakan Erdoğan büyük ihtimalle benim yazılarımı ve tweetlerimi okuyor.'Hani kanıt?' dedin duydum, gel.

Benim 6 Ağustos 2013 Salı günü yazdığım yazıdan bir alıntı.
Kimyasal silah olayına gelelim ama o ayrı komik.Suriye'de Esad insanları katlediyor mu katlediyor.İster tankla, ister uçakla, ister de füzeyle.Öldürmenin ahlakı bu mudur? Daha doğrusu masumu öldürmenin uluslararası ahlakı var da biz mi bilmiyoruz? Normal füze öldürmüyor da kimyasal süründürüyor mu? Kimyasalın etkisinin farklı olması, normal füze ile ölen binlerce Suriyelinin ölümlerini mi meşrulaştırıyor? 
yazının tamamı...

Bu da 05 Eylül 2013 yani dünkü Taraf gazetesinden Erdoğan'ın Putin'e Suriye konusunda söylediği cümlelerden bir kesit.

Yani anlayacağınız cümlelerimde afilli oynamalar yaparak dünyaya sesleniyor dayı.

İkinci olarak da: ''Bazıları çıkıyor darbeler kötüdür ama diye başlayan cümleler kuruyor.'' demişti Erdoğan. Sonra twitter'da çok konuşuldu 'darbe kötü ama...'cılar. Erdoğan bu sözleri 5 Temmuz 2013 günü söylemiş.Ben ise 4 Temmuzda


demiştim twitter'da.

Neyse belgelerle konuşmak ne demekmiş gördü herhalde baş danışman Yiğit Bulut ve uğrunda öldüğü adam.

Şimdi bunlara tesadüf diyen olur.Haklısınız da, ama Yiğit Bulut bunu bile yapar sizde biliyorsunuz.'Telekinezi yöntemiyle başbakanı öldürmeye çalışıyorlar' diyen bir insan bunu yapsa şaşıracak mısınız sanki.Bırakın işte yazıyorum, kendimce ifşa ediyorum.

Şimdi böyle belgelerle konuşunca da Kılıçdaroğlu vs Dengir Mir Mehmet Fırat düellosu geldi aklıma.Kılıçdaroğlu iyi patates etmişti Fırat dedemizi.O da istifa etti tabi sonrasında.

İşte öyle hacı.Belgeleri ağlattım bu sefer.

Şakayı falan bir yana da koyarsak belgeler yalan söylemez, ironi de bir yere kadar ama dimi :)


Kaynak:
http://www.posta.com.tr/siyaset/HaberDetay/Erdogan--Demokratik-darbe-olmaz.htm?ArticleID=184909
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/23661500.asp
https://twitter.com/arslankerim/status/352769474836959233