19 Ağustos 2013 Pazartesi

Memleketteki 'yafta' savaşı

Vınn Turizm ile konuya giriyorum.

Ben vicdansız herifin tekiyim.Bağnaz, yobaz, faşistim.Sana da bir sıfat bulalım mı?

Tamam sen zorlanma ciğerim ben buldum sana.

'Vicdanlı'

Sen vicdanlısın.Herkese bir hakaret boyutunda yafta yapıştırırken ben vicdansız yaftasını hak ediyorum.

Neden mi?


Ben ırkçıyım.Çünkü Doğu Türkistan'da Çin'in katliamlarına ses çıkarıyorum.
Ben siyonistim.Çünkü Filistin'de olan İsrail işgaline ve zulmüne ses çıkarıyorum.
Ben mezhepciyim.Çünkü 100 bini aşkın insanı öldüren Suriye'de ki diktatör rejime ses çıkarıyorum.
Ben vicdansızım.Çünkü Rusya Gürcistan'a girdiğinde klavye delikanlılığımı eksik etmedim, karşı durdum.
Ben emperyalistim.Çünkü Irak da 1 milyonu aşkın insan katline karşı durdum.
Ben bencilim.Çünkü Somali'de Mali'de ki iç savaşlarda tarafımı insanlardan yana seçtim.
Ben faşistim.Çünkü Uludere'de olan sivil ölümlerine karşı elimden geldiğince karşı duruyor, gündem oluşmasına destek oluyorum.
Ben ulusalcıyım.Çünkü Dersim'de ölen insanlar için özür dileyen bir CHP bekliyorum.
Ben yobazım.Çünkü Sivas Madımak'da yanan onlarca insanın yanındayım.
Ben küfürbazım.Çünkü Gezi direnişine hakaret edenlere göz yummuyorum. 

Görüyorsunuz.
Onlarca hatta yüzlerce örneği böyle sıralayıp, başkalarına yapıştırdığınız yaftayla malum ağzınızda var konuşabilirsiniz.Ama bir kere de olsun o müthiş siyasi görüşünüze laf ettirmez, onun kamuflesinde yorumlar yapmaktan vazgeçmezsiniz.


Acıtasyon yapayım dedim açıkçası.Bir Yılmaz Özdil gibi yazı yazıp, şukelataları kapmayı düşünmedim.Aslında aklımda o kadar çok örnek ve yafta var ki, yardırmamın bir şey ifade etmeyeceğini bildiğim, aynı şeyi anlatmak istediğim ortaya çıkacağı için kısa kestim açıkçası.Bunları düşünelim sayın ideoloji fedaisi arkadaşlarım.

He niye düşünelim biliyor musunuz?

Çünkü Suriye'de El-Kaide ile çatışan PYD'yi gündem de tutan, oradaki Kürtler ölüyor diyerek susup susup pusudan çıkan arkadaşları gördüm de utandım.100 küsür bin insan ölmüş.Adam ininden çıkmıyor.Ama Kürt bizim ülkemizdeki bazı kesimlerin hayat amacı olmuş.Olsun da.

Ama derler tabi adama 'ulan onca insan öldü, şimdi mi sesiniz çıkıyor?' Bu insanlarda samimiyetlerine inandığım insanlarda var.Yeri geldiğinde Esad'a karşı dururken, şimdi Rojava'ya dikkat kesilen.Ama bu insanların genelinin asıl amacı Esad katliamlarına karşı durmak değil, ona karşı duran ÖSO militanlarına karşı olmak.ÖSO'yu tamamen El-Kaide'nin El Nusra'sı olarak görmek.

***

Grup Yorum.
Malum ülkemizin o müthiş devrimci müzik grubu.Şarkılarıyla binlerce kişiye ilham olmuş grup.Devrim türkülerini binlerce insanı katleden Esad rejimine ve askerlerine destek için Suriye'de konser verir.Hiçbir sosyalist arkadaş da sesini çıkarmaz he.

Esad anti-emperyalist ya.Ondan her şey mübahtır.

İsterse Suriye bir Venezuela olsun.Emperyalist ülkelerin baş belası olsun ki zaten öyle bir şey yok.Yine de liderleri insanları kuş avlarcasına avlatır, özgürlük, demokrasi ne tutti fruttiyse artık taleplerine tanklarla, silahlarını kuşanır bir şekilde karşılık verirse; karşı durmak senin ideolojini geçtim insan olmanın gereği değil midir muhterem kardeşim?

Yok işte aslında yukarıdaki acıtasyonum, bu verdiğim iki örneğe ve bunun gibi örneklere karşı yazılmış şeyler.İşine gelince vicdanlı, özgürlükçü olacaksın.Başkaları özgürlük ve insanı düşününce yafta yapıştıracaksın.Üç kuruşa 5 köfte? He var var.Gel.