2 Nisan 2013 Salı

Kısaca bir rüyam

Oldukça çok rüya gören biri değilim fakat bugün uyandığımda gördüğüm (saçma belki de anlamlı bilemeyeceğim o kadarını) rüyayı sizlere yazacağım.

İstanbul'da ki evimde oturuyorum.Yanımda Aysel Tuğluk, Sırrı Süreyya ve Gültan Kışanak oturuyor.Bunların hepsi BDP milletvekilleri.Normal ev halimi yaşarken yerde 4 tane fare geziyor.Halının üzerinde.
Bende yanımda olan milletvekillerine son barış görüşmeleriyle ilgili sorular soracağım.Gültan Kışanak'tan nefret eden birisi olduğum için küfür edeceğim ama etmiyorum.Bekliyorum.Saçma muhabbetler içerisinde tam soracağım sormuyorum.

Sonra fareler her aklımdan soruları geçirdiğimde ayaklarıma doğru geliyor.En sonunda aklımda ''Vazgeçiyorum, sormayacağım soruları'' derken fareler üzerime atlıyor.Farelerden de o kadar iğrenirim ki sormayın.Fareler üzerime atladıktan sonra sıçrayıp uyanıyorum.

Şimdi yazıyı okuyanlar ''Neden bu rüyayı yazdın? Hiç mi özelin yok arkadaşım senin? İyice bokunu çıkardın.'' gibi tepkiler verebilir.

Millet rüyalarında uçar, kaçar, büyük adam olur, sevdiğine kavuşur, kral olur, soytarılaşır, severek ayrılır neyse ne.Bu nasıl bir rüyadır arkadaş?

Ama rüyanın saçmalığı o milletvekilleriyle aynı yerde bulunmam, yada farelerin uçan tekmeleri değil.

Neden barış görüşmeleri bilinçaltımda? Bilinçaltımda her zaman kurguladığım hayallerim neden yok?