25 Nisan 2013 Perşembe

Ağzı olan konuşur

Cümleten selamlar.

Dün arkadaşlarla oturuyorduk.Sohbet muhabbet derken, herkesin ergenliğinde yaşadığı apaçiliklerden konuştuk.O an aklıma geldi ki kendi kendime eğlendiğim bir sitem vardı benim.

Eve gelir gelmez girdim oraya, bir baktım ki bazı sözler paylaşmışşım.Hepsi de bana ait.Benim lise zamanımı özetlercesine hatıralar.
İşin kötüsü geçen seneye kadar yazıyordum bu sözleri.Ama yine de tüm sözlerimin arkadasındayım.

Sözlerin tarihi sırası yok.Karışık yani.Buyrun sizi o müthiş sözlerimle baş başa bırakayım :)
Alışılmışlıklarımızdan kurtulduğumuz gün; benliğimize döndüğümüz gündür.
Ermeni katliamı oldu dediniz hep beraber yürüdünüz de, Hocalı katliamı oldu romatizmanız mı azdı? (Sözüm kendilerini ırkçı görmeyen,diğer herkesi ırkçı gören,insancıl özgürlükçülere(!))
Tutunacak dalı geçin, tutunacak ağaç bulmuşşuz kendimize, hala çırpınış ve ağlayışlarımız hız kesmiyor.
Batının köpeği olacağıma, halkımın köpeği olur;ölürüm daha iyi. (Kuzey Kore'ye itafen.)
Duvardaki bir nokta için duvarı boyuyoruz.Sonra da akan boyayı dert ediyoruz
Acaba kaç insan ‘ismi’ olmadığı için kayboldu. (Her şey isme,tanınmışlığa bakıyor bu dünyada.Sırf popüler olamadığı için kaç kişinin şarkılarına ”boktan” denildi.Yada kaç kişinin fikirleri bir frikik kadar duyuldu.)
Yadırganacak bir şey yapıpta onu söyleyebilen kişi; rahattır, marjinaldir, cesurdur.
Ne kadar çaresiz kalırsan, o kadar mutluluğun anlamını öğrenirsin. 
Hayat, sürprizlerle dolu ama, keşke sürpriz yumurta gibi olsa; her defasında azıcıkta olsa mutlu olsak.
Bir baktım çevreme; herkese acıyorum yaşlısından gencine.
Zamanın nasıl geçtiğini, illa ki zamanı gelince öğreneceksin.
Gece; kötüdür, acıdır, kederdir.Gece; inançtır, istisnadır.İnsan seçer.Ya gündüz? Sadece herkestir.
Ne bekliyorsun sen? Sadece sen haklı olamazsın.Onun da bir nedeni vardır.Ama sadece bir nedeni.
Ne için yaşıyorsun? Kim için, kimler için? Hayatın kimin ya da kimlerin elinde? Bir düşün.
Ne din ne kardeşlik ne de başka bir şey tanır; çıkar ilişkisi. (Babamdan esinlendim.)
‘Sadece’ diye başlayacağın cümleyi söyleyebilmek bile önemli.
Keşke telefon olmasaydı.Ne ben, ben olmaktan çıkardım.Ne de sen, saçmalamazdın. 
Gizli iş yapmayacaksın, direk söyleyeceksin, anlatacaksın meramını.Dertsiz başa dert vereceksin yeri geldiğinde.Emin ol bunu hak eden çok insan var.
 
Hani objektif bakıyorduk? ve Kim bu faşist?