25 Ağustos 2012 Cumartesi

Tekrar Blogspot'tayım.

Ocak 2012'de bu adresi almadan önce ortadaydım açıkcası.Blogspot'u açtım.Sonra hemen sıkılıp tumblr'a geçtim.Orda uzun süre takıldım(7-8 ay) ve hala da tumblr'da kayıt yazıyorum.Daldan dala derken bir de devletbaytari.com domain adresini alıp siyasi forum sitesi kurdum.1 hafta sonra ondan da sıkıldım.Çünkü eskiden olduğu gibi artık tüm vaktimi siteyi doldurmakla harcayamıyordum.Vaktime acıyordum açıkcası.
Sonra blog tarzı ile kamufle etmeye çalıştım.'CIK' yine olmadı.
Ben direk yüzlerce tekil ziyaretçi bekliyorum siteye.Artık böyle şeylerden de para kazanılmıyor.Bunu idrak edebiliyorum.
Neyse sonra dedim ki devletbaytari'ni kişisel blog adresine çevireyim.Sonra o da olmadı siyasi belgesel sitesine çevireyim dedim.Yok olmuyor.
İşte bu iğrenç hikaye beni 9 ay sonra blogspot'a gelmeme neden oldu.Çok hayalperest değilim bu düşünceleri geçin.Ama çok 'lale'yim bunun farkındayım.