9 Ocak 2012 Pazartesi

Twitter beyinsiz_adam


Saat 00.58 ve ben beyinsiz_adam 'ın tüm twitlerini baştan aşağı okudum.Bu saatte bile olsa sesli sesli güldüm.Sizlerede tavsiyemdir.Follow'layın lavuğu.Orjinal tweetleri var ve bunlardan bazıları:
*Türkiye ne Türklerin ne de Kürtlerindir. Türkiye Atatürk'ündür. Bize emanet edip gitti sadece. Kimse sahiplenmeye kalkmasın. 6 Ekim
*Sigarayı bırakırsan, koşarken nefes nefese kalmazsın diyorlar. Koşmayı bırakmak daha mantıklı geliyor. 4 Ekim
*Abim ilkokul mezunu. İnternet ortamlarında kendisine liseli denince içten içe gurur duyuyor. 28 Eylül
*Sn Rahmi Koç, yıllar önce kovduğunuz fakir ama gururlu bir genç vardı. İşte o benim. Hala fakirim ama artık gurur yapmıyorum. İş var mı? 25 Eylül
*Online dövüş oyununda bir İsrailli'ye yenilince "Siz adam öldürmeyi çok iyi bilirsiniz" deyip çıktım. 24 Eylül
*Devleti Osman Gazi değil de oğlu kursaydı Orhanlı İmparatorluğu olacaktı ve ismi yüzünden kimse ciddiye almayacaktı. Orhanlı. Köy ismi gibi. 23 Eylül
*AVM'lerde mescit olacaksa kilise ve havra da olmalı. Hatta ateistler için de ibadethane olmalı. Boş bir oda mesela. 21 Eylül
*2000 doğumlulara şaşırıyoruz da, peki ya 1910'lular? Aramızda var bunlardan, isim verip rencide etmiycem ama varlar ve hala yaşıyorlar. 17 Eylül
*Bankaları, tersaneleri yabancıya satan iktidar şimdi de Arap ülkelerine Laikliği satıyor. O da elimizden gidecek yani. Uyumaya devam. 15 Eylül
*Atatürk'ün özlü sözlerinin çoğunlukla 140 karakterden az olması basit bir tesadüf mü, yoksa ileriyi mi görebilmek. 13 Eylül
*Sabah ola hayrola demiş atalarımız. Çalışmam gerekiğinde aklıma hep bu geliyor, direk uyuyorum. Atalarımız yüzünden pek çok işten kovuldum. 13 Eylül
*Hayatında hiç İnkılap yapamamış, hiç Cumhuriyet kuramamış insanların Atatürk'ü eleştirmesi komik. Kurun bir cumhuriyet sizinkini de görelim. 7 Ağustos
*Biz İsa Peygamberin hayatını anlatan filmler yayınlıyoruz, peki Hristiyan ülkeler niye Çağrı'yı yayınlamıyor? İşte siz busunuz. Yazık. 5 Ağustos
*Kızılderililer aslında Türk'tür. İtalyanlar ve İrlandalılar da öyle. Çünkü ilk insan bir Türk. Siz Adem isminde İngiliz gördünüz mü? 30 Haziran
*Kaddafi, Mübarek, Bin Ali... Sıra sana geliyor Kraliçe Elizabeth. Onurlu davran ve in şu tahttan. 1 Temmuz
*Aslında Kürtleri çok başarılı buluyorum. Olmayan bir dille bu kadar kitap, şarkı yazdılarsa demek ki bir de dilleri olsa neler yaparlardı. 28 Mayıs