4 Ocak 2012 Çarşamba

Neden blog?

Bir arkadaşımın blog sitesi açıp her pazar haftanın kendince yoklamasını alıp deneme şeklinde yazması ve benim sürekli okumamla gelen gaz beni blog site açmaya itti. Ben tabi her hafta yazma gibi bir zorunlulukta işimi yürütemeyeceğimi bildiğim için, haliyle ne zaman kayıt gireceğim belli olmuyor. Twitter'da 140 karaktere sığmayan yazılar için bu siteyi açtım ve sürdürüyorum da diyebilirim.

Buradaki yazıları bazı blog yazarları gibi google'a göre değil, kendi takıldıklarımı ve güncel bazı olayları yorumlamaya çalışıyorum. Bunların konusu siyasette oluyor, genel serzenişlerde.

Aslında bloglara çok uzakta sayılmam. Yaklaşık 2008 yılından beri çeşitli web siteleri kurdum ve idare ediyordum. Ama şıp sevdiğimden dolayı bunlardan kolay koptum.

Yazıları yazış şeklime gelecek olursak, yazarken çok ciddi bir üslubum olduğunu söyleyemem. Yazı yazmanın gerçekten bir yetenek ve lütuf olduğunu düşünüyorum. Bunun için de bu konuda iddaalı değilim, şimdiden söyleyeyim.

Yazıları bir başka göz olmadığı için de imla hatalarım olabilir, mazur görün.

Kendi kendime eğlenmemek dileğiyle..